Sunday, March 15, 2009

tRaGeDy dUa iNsAn...

klu korg nak tau nie la gaba awekx aku....(kwn bek la)..name nya ATIKAH BT ABD RAHMAN...(cyg ko,hehehhe) loving la plak... aku 1 klas nga dia,ari2 g klas same2,pg ptg siang mlm..( ehhh ko x boring ke ngadap aku ari2) tp nak wat cmne kteorg mmg ditakdir kn tok bersama, smpai klas kteorg ltak pepatah "dimana ade ikin disitu ade ika"...

korg tgk la betapa tksub nya "kami" together-gether ble melaku kn perkara yg same..pasti korg ingat aku mcm da xde kwan len kn...(mne ade...rmai kwan kt blakang aku nie ha...koya2)..
tp trus trang aku ckp aku epyyyy ble nga si "dia" sbb ape?????

SBB NYA..............................

1) aku da x de kwan len yg bleh pham isi hati aku nie trutama nya ble nak kongsi msalah ttg hal
plajaran..
2) brg dia brg aku, brg aku brg aku...kwang2 lwak je(ika jgn mara aaa)
3) thx be my frens time aku sdih n time aku epy gak...klu ko x de aku x tau la nak wat cmne...
4) leh jd pnasihat n pendengar yg bek (panas la tlinga ko pasnie)

aku jd rapat nga dia sem lpas,time tu aku slalu nak xnak je p klas...biase la da xde kwan yg nak push aku,jd pemalas la jwab nya...nsib bek pointer x truk..(sory mak abah kin lalai)...
ko dtg tepat pd mase nya,yela mase tu aku pon da mule lalai blik,mne x nya aru dpat laptop,ari2 la jwap nya laptop nie ngadap muke aku...(mst boring kn)..
dia yg slalu jg aku, klu ade xciment cpt2 dia dtg umah aku wat sesame,aku plak akan pastikn yg aku xnak meniru...(teharu+bez coz aru dpat kwan yg leh wat xciment same2).. 1 je bnda je yg aku protes ckit..heehhe jgn bg tau dia tau.. klu aku mlas skit je mst dia membebel mcm mak nenek,ngalah kn murai tecabut paruh...adoi parah2...
tp.....
pd aku tu lg bgus sbb mak aku pon slalu cmtu gak...tu name nya dia syg kt kte,tol x? ...(betul2..)
aku jd rajin sem lpas,slalu gak p library yg slame nie aku anggap lib tu tepat tok "bercengkerama" bg sesetgh student..(sakit mata aku tgk..rimas2)...
klu p klas tu slalu dia yg dtg umah,soh g same la tu...(da agak da)...ble smpai klas je ktorg kn tumpukan spnuh peratian dlm klas bg elak kn aku telepas note...sblum nie aku tido je dlm klas...hahahha dahsat kn tu la effect dpat kwan yg bleh memahami,actualy aku pelu kn kwan yg leh bimbing aku tok dpt pointer yg bek,selain dpat selam ati aku nie yg ketandusan kasih syg...
thx kt ika byk sbb slalu bg sapot,byk nasihat kn aku, n nie yg pling pnting ko da jd sbahagian idup aku...klu ko xde,aku mcm ilang tepat bergantung... (bhaye nya situasi aku nie)..
dlm kesempatan nie aku mitak ampun byk2 klu aku telalu byk sakit kn ati ko,wat ko kcik ati,trase,terpukul kt mne2 ke,termkn or terminum,tlong la halal kn ye...sesunguh nya aku mmg tol2 serius dlm erti berkwn.. klu bleh jd kn la bahu aku nie tepat ko tok luah segalanya... xnak sbg tepat ko epy je,tp nak jgk jd sbg tepat ko sdih... aku arap ko sudi kwan nga aku yg serba kekurangan nie.. muahhzzz love u so much...



nie gaba betapa akrab nya kteorg smpai wat kerja gle kt dlm lab...

yg sorg nie nga angkat besi...( hardness test) nak tgk sejauh mne aku leh cpai maximum load..
yg nie aku x tau tetibe je dlm lab leh ade bunga, weh ika ko amik kt ne bso semacm je....

wahhhhhhhhhhhh bsar nya TOPI,to asalm ade tgk gergasi plak nie....menakut kn..... makkkkk tlong kin....!!!!!!
nie time aku da mle kwan nga gergasi nie,cm bek je siap bg aku jajan bsar lg...bli kt tesco la kot...(klu kt the store konpem2 la xde)
nie aksi ika yg sedang berlari krane ketakutan slpas dikejar gear kt dlm lab... nnt korg cri la gear bsr nie... aku da jupe 1...


smpai disini dlu la aku crita,len kali aku smbung lg....ika nie da pulas tlinga aku soh study...adoi222 jap la!!!!!(gertak je) hehhehe...
ape2 pon ika n ikin mmg bez...

moral nya...sahabat sejati adelah teman ketika kita suka n duka...

No comments:

Post a Comment